Willkommen, bienvenue, welcome! Vítejte v proslulém berlínském kabaretu Kit Kat Klub, místě, kde všechny trable hodíte za hlavu! Venku proslulá dekadentní dvacátá léta dospěla ke svému konci, ale uvnitř se nepřestává tančit. Do Berlína přijíždí mladý americký spisovatel Cliff a seznamuje se se Sally, mladou tanečnicí a zpěvačkou z Kit Kat Klubu. Dvojice se sbližuje, vypadá to na bezstarostný milostný příběh – ale dějiny neodvratně dospěly k létům třicátým a zanedlouho se veškeré moci v zemi chopí nacisté. Přicházejí trable, které se za hlavu jen tak hodit nedají.
„[Cabaret] nastudoval režisér Adam Skala způsobem, jenž nabízí rozhodně víc než jen perfektní hudbu a choreografii, byť obojí jeho inscenace obsahuje. Živě hrající orchestr Jakuba Šafra má drajv a hlavně doslova dýchá s herci, kteří podávají precizní pěvecké, pohybové i herecké výkony. (…) Od inscenace režiséra Petra Lébla v roce 1995 v Divadle Na Zábradlí tu lepší Cabaret nebyl. Je dobré nenechat si ho ujít. A to v obou alternacích.“
Radmila Hrdinová, Novinky.cz.
„(Karel Heřmánek ml.) dokazuje, že si podmaní jakýkoliv herecký úkol (a je otázkou co je pro něj vlastně hereckým protikladem?). I když za jevištní lehkostí se určitě skrývá obyčejná a tvrdá lopota a to jak vnitřní, tak zejména i ta vnější. Obojí k sobě nerozlučně patří a v tom se projevuje jeho síla. Dokáže si ve prospěch diváka podmanit obě polohy, hlavně bravurně sjednocuje.“
Josef Meszáros, Scéna.cz.
Cabaret je jedno z nejsilnějších a nejnáročnějších představení, které jsem poslední dobou viděla. (…) Neváhejte a muzikál Cabaret v Divadle Bez zábradlí určitě navštivte! Budete se bavit, možná budete plakat, možná vás zamrazí. V každém případě budete odcházet s pocitem skvělých a přesvědčivých hereckých výkonů a možná se i trochu zamyslíte.
Alena Homolková, Musicalnet.cz.
„Díky citelné souhře všech inscenačních složek se daří DBZ v tomto jazzovém muzikálu trefně vystihnout atmosféru tíživé doby, kdy bláhové lidské sny a touhy válcuje bezútěšná realita.“
Helena Grégrová, i-divadlo.cz.
„V povedené scénografii není prvořadý vnějškový oku lahodící efekt, ale služba inscenaci. Vhodně vybrané obsazení zvládá hereckou, pěveckou i pohybovou složku.“
Pavel Širmer, i-divadlo.cz.